23 Şubat 2014 Pazar

İyi ki Varsınız :)

Yapılan her yorum, aldığım her mail.. Sizlere nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. Blogumu, emeğimi kaybettiğimde kahroldum resmen. Baştan başlayamam, başlasam da yeniden sizlere ulaşamam diye çok korkmuştum ama dün akşamdan beri öyle güzel yorumlar aldım ve desteklendim ki mutluluğumun tarifi yok :)
Akşam yeni blogumu açtığımda bir kaç arkadaşıma mail atmıştım. Ben mağdur oldum, ilk değilmişim ve son da olmayacağım ortada. Bu yüzden duyurarak bu konuda korunma yöntemi ya da blogu kurtarma yöntemi bilen varsa ve ulaşabilirsek başkasının başına gelirse blogunu yitirmez diye. Arkadaşlarımın hiç biri beni geri çevirmedi. Hepsine ayrıca çok çok teşekkür ediyorum. Özellikle Gizem e sonsuz teşekkür ediyorum okadar çok destek oldu ki.. Hem de sadece bir kaç kez konuşmuş olmamıza rağmen. İnsanın ancak çok yakınına göstereceği ilgiyi gösterdi bana..
Yorumlarıyla, mailleriyle ya da takip ederek bana destek olan herkese çok çok teşekkür ederim. Mutluluğumu tarif edemiyorum, sizlere ne kadar teşekkür etsem az.. İyi ki varsınız...

10 yorum:

  1. Ben de çok mutluyum şu anda :) çok teşekkür ederim :*
    umuyorum ki geri alabilirz blogu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geri alamasam bile şu anda bu kadar içten ve güzel arkadaşlar edindim desteklendiğimi gördüm ya herşeye baştan başlamak okadar da üzücü gelmiyor artık :)

      Sil
  2. Sen sıkma canını takipçilerin seni tekrar bulacak sen de harika şeyler paylaşmaya buradan devam edeceksin:) Bitmiş bir defter gibi düşünelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten son bir kaç saattir yüzüm gülüyor sayenizde :) Sürekli aynı şeyi tekrarlıyorum ama başka hiç bir söz karşılamıyor anlatmama yetmiyor hissettiğimi.. Çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Sanırım 3 defa bu konuya cevap yazmaya çalıştım telefonda. Neyse tekrar yazalım.
    Sen dert etme daha güzel yerlere geleceksin. Ve daha geniş kitlelere ulaşacaksın bence. Üzme tatlı canını :))

    YanıtlaSil
  4. Çok ama çok geçmiş olsun. Hafta sonu İnternete pek bakamadığım için yeni öğrendim olanları. İnşallah kimsenin başına gelmez bir daha böyle bir şey. Kısa sürede eski günlere dönmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bence de umarım kimse yaşamaz böyle birşeyi, insan emeğine epey yanıyormuş..

      Sil
  5. Merhabalar canım,
    Gerçekten üzüldüm bloğunun başına gelenlere. Kaldığın yerden devam etmelisin...:)) Yeni bloğun hayırlı olsun. Artık ben de takipteyim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) hemen sitene bakıyorum..
      sewgiler :)

      Sil