29 Mayıs 2014 Perşembe

Wet n Wild Ruj - Smokin' Hot Pink

Uzuuun bir aradan sonra merhabalar.. Malum önce ülkemizde yaşanan sıkıntılar yüzünden yazılarıma ara vermiştim. Sonrasında ise kendi hayatımdaki bazı düzensizlikler sebebiyle blogumla bir türlü ilgilenemedim. Bugün artık şeytanın bacağını kırayım dedim, bulduğum ilk boşlukta yazımı hazırlamaya koyuldum :)
Ara sonrası ilk yazımı hem yeni hem de severek kullandığım bir ürüne ayırmak istedim. Buradaki yazımda aldığımdan bahsettiğim Wet n Wild Smokin' Hot Pink.

Wet n Wild rujlarda herkesin hem fikir olduğu bir durum var ki ambalajlar çok başarısız. Her defasında çok dikkatli açıp kapamak gerekiyor yoksa kapağın rujun yarısını götürmesi işten bile değil. Bu dandik ambalajda tek iyi olan kapakların sıkı kapanıp çantaya atmayı kolaylaştırması.

Ruj mat yapıda haliyle dudağı kurutuyor, dudak kusurlarını belli ediyor. Ama bu durum mat rujlardan beklenen birşey olduğu için kusur olarak göremiycem :) Ruj mat olmasına rağmen kolay sürülüyor. Yani ne çok kuru ne kremsi. Ayrıca rengi ve dudaktaki duruşu çok güzel, elim sürekli bu ruja gidiyor.  Kalıcılığı orta, 2-3 saat ancak. Sonrasında dudak çizgilerine doluyor ya da birşey yer içerseniz rengi soluyor. Ama 2-3 saatte bir tazelemeye değer bence. 9.75 diye hatırlıyorum fiyatını, umarım yanılmıyorumdur. Bu fiyata kesinlikle çok iyi olduğunu düşünüyorum.Diğer renklerinde de fena helde gözüm var :)
Eğer mat, kaliteli ve uygun fiyatlı ruj arayışındaysanız bakın derim. Mutlaka zevkinize göre bir rengi vardır.
Sewgiler..

2 yorum:

  1. Bende sedefli seriden hot red aldım :)
    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) sen de rujunu güle güle kullan..

      Sil