2 Haziran 2014 Pazartesi

Mimlendim Ben :)

Yeni bir mim daha geldi Kızılcık Şerbetimm'den.. E tabii yapmamak olmaz.. Bakalım sorularımız nelermiş :)

1. Blog açma hikayeniz nedir?
-Yıllardır blogları okurum, 14 yaşından beri makyaj yaparım, bakım ve kozmetik ürünlere düşkünlüğüm çok fazladır ama uzun zaman hiç aklıma bile gelmemişti ben de açsam diye. Bir kaç ay önce işten ayrıldığım dönemde hem oyalanırım hem deneyimlerimi paylaşırım diye çıktım yola :)

2. Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
-Blogumu açarken kendime ait bir alanım dünyam olsun istemiştim ve Peter Pan'ın Neverland'ı tam hayalimdeki dünya olduğu için Melis in Neverland :)

3. Hangi mevsimi seversiniz?
-İlkbahar sanırım. Ne sıcak, ne soğuk..

4. Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
-Tazelik ve ferahlığı

5. Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mı?
-En zor soru benim için :) göz makyajı olmadan makyajsız gibi hissederim demek ki eyeliner :)

6. Blog yazmak sana ne kazandırdı?
-Güzel dostluklar, değerli dostlar ve sıkıldığım zaman keyifle vakit geçirebileceğim bir ortam

7. Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?
-Yazmayı çok seviyorum ama okumanın yerini tutmuyor sanırım benim için :)

8. Şiir mi yoksa roman ya da hikaye mi?
-Şiir okumaktan da keyif alırım ama iyi kurgulanmış tarihi romanların yerini hiçbiri tutmaz benim için

9. En çok etkilendiğin film?
-Ghost

10. Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?
-Kesinlikle iş hayatı diyorum. Okulum olabilecek en ağır eğitimlerden birine sahipti. Hayatımın 4 yılı nazi kampında gibi geçti. Çalışmak daha düzenli ve kolay benim için.

11. Kitap okumak mı film izlemek mi?
-Film izlemek diyorum :)

12. Hangi tür kitaplar ya da filmler?
-Romantizm olsun mutlaka ve mümkünse birazda macera ve gizem katalım işin içine :) 

13. Klasik giyinmek mi yoksa spor mu?
-Çalışmadığım sürece spor

14. Almaktan asla vazgeçmeyeceğin şey?
-Maskara. Maskaram olmadan asla :)

15. En sevdiğiniz yemek nedir?
-Yumurtalı arapsaçı

16. En sevdiğin diziler?
-Güncel dizilerden en sevdiğim olabilecek yok. Benim için Merlin'in yerini alabilecek dizi yok

17. Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?
-İnsanların akıllarını okumak isterdim. Belki hayatı zorlaştırır ama insanların gerçek niyetlerini hemen bilmek isterdim

18. Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
-Her yanı kötü ama en çok etlerimin acıması ve burnumdaki hastalık kokusu sanırım :/

19. Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?
- Hangi kadının yoktur ki? Bluz, şort, bb krem, converse, sırt çantası....

20. İlk aldığın makyaj malzemesi?
-Mavi göz kalemi ve bilya uçlu parlatıcı :)

Şeyma'ya tekrar teşekkürler :) Ben de Hayatın İçindenMakeup by JadeMake U Parfume ve yapmak isteyen herkesi mim liyorum..
Sewgiler..

2 yorum:

  1. Aa bilya uçlu parlatıcıları hatırladım. Bende de vardı. Ama şu yumurtalı arapsaçı nedir? Merak ettim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O parlatıcılardan olmayan yoktu sanırım :) arapsaçı da rezene tatlım, İzmir'de arapsaçı diye satılıyor. haşlayıp kavuruyorsun üstüne yumurta kırıp karıştırıp pişiriyorsun, tuz karabiber.. miss :) hem çok lezzetlidir hem de çok sağlıklı :)

      Sil