8 Temmuz 2014 Salı

Turuncu Kasa Alışverişim

Sözde kozmetik diyetindeydim ama indirimler öyle bir cazip ki diyet miyet hakgetire :( Bundan sonra almam diye umuyorum ama emin de olamıyorum. Bugün paylaşacağım alışverişimse tamamen ihtiyaca yönelik küçücük bir alışveriş :) Bakalım neler almışım;
Uzun süredir severek, neredeyse hergün kullandığım La Roche Posay BB kremim dibine gelince ve Turuncu Kasa da fiyatı 39.90'dan 23.94'e inince dedim zaten fiyatı daha düşemez kaçırmadan alıyım :)
Sitede dolaşırken aslında epey savaş verdim kendimle, çok güzel indirim yapmışlar. Babyderma yı yolculuklarda yanıma alırım diye aldım, fiyatı 24.50'den 9.95'e düşmüştü. Aslında 500lük de çok uygun fiyattı ama tuttum kendimi :)
Avene termal suyun da 50ml olan minik boyunu çantaya atmaya aldım, fiyatı 13.50'den 6.75'e düşmüştü :)
Kargo ücreti 3.95'di.  Çok çok karlı bir alışveriş oldu ve yalnızca ihtiyacım olanı aldım, pek memnunum :)
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder