15 Eylül 2014 Pazartesi

Alışveriş Yapmadan Duramam Ben (Watsons, Rossmann, Migros ve Yücel Alışverişlerim)

Evet alışveriş yapmadan duramıyorum ben :/ İstanbul'a gideceğim için almamaya çalışıyorum sözzdee!! Kabul ben iflah olmam.. Ama bütün suç indirimlerde yoksa ben masumum :)
Şunu da belirtmek isterim ki hepsini aynı günde almadım. Parça parça toplanıyorlar. Bakalım yine neler almışım :)
Önce saç açıcı spreyler olmadan saçlarımı taramam pek mümkün olmuyor ne yazık ki. Elimdeki spreyim 1 2 kullanımlık kalmıştı. Sevgiliciğim Migros a girip de erkek bakım ürünlerine dalmışken ben de araya bir tanecik sprey sıkıştırdım :) Kahve kokuyor ve şimdilik gayet memnunum. Bakalım biraz daha kullanınca sevmeye devam edebilecek miyim?
Rossmann'a sadece dolaşmaya girmiştim ama got2b sprey ve köpükleri görünce almadan duramazdım. Normal fiyatları 19.99 ken Rossmann'da 4.99 du fiyatları. Fotoda 2 adet olsalar da sonradan 1 köpük daha ekledim yanlarına. Hatta bugünlerde dışarı çıkarsam ve Rossmann a uğrayabilirsem daha da alabilirim. Şaka gibi fiyatları :)
Bir Rossmann güzelliği dahaaa :) Bu gördüğünüz ikili 9.90 dı. Bugün Watsons da aynı seti 17.90 a gördüm ve 2 set almadığıma yandım resmen.
Watsons'da kağıt maskeler 1.99 a düşmüştü. Sadece 2 çeşit kalmıştı ben de ikisinden de 1er tane aldım :) Çok uzun zamandır çantamdan eksik etmediğim ıslak mendillerim ve kasada verdikleri infallible fondöten tester ları :) Keşke kullanılır bir renk verselerdi :/ Yine uzuun zamandır sürekli ve severek kullandığım Watsons duş jeli :)
Hafta sonu Rimmel Kate rujlar 7.5 tl ye inmişti malum ben de ilk Kate rujumu fiyata dayanamayarak almış bulundum. Rimmel markası hiç dikkatimi çekmezken son zamanlarda neden daha önce almadım pişmanlıkları yaşıyorum.
Son olarak İzmir'in gözde parfümeri depolarından Yücel'e uğradım :) Ojeler ojeler ojeler :) Çekmeceme sığmıyorlar artık ama dayanamıyorum..
Vee son olarak yeni göz bebeğim Real Tecniques Miracle Complexion Sponge :) Yücel'de 19.50 tl ye bulabilirsiniz. Ben buldum, daha kullanmaya kıyamadım ama mutluyum :)
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder