17 Eylül 2014 Çarşamba

Clinique Online Alışverişim ve VogueFNO Hediye Kodu

Merhabalar, Clinique Online siparişim henüz elime ulaşmışken ve Vogue Fashion Night Out Özel Hediyesi için henüz vakit varken bu yazıyı yazmak istedim. Belki aranızda bu güzel hediyeden habersiz olan ve almak isteyen olabilir dedim.
Bir kaç gün önce Clinique den bir mail aldım. Vogue Fashion Night Out'a özel set tüm moda severlere hediye diye. Genelde belli bir miktar üzeri alışverişlere bu tip setler verildiği için başta pek üzerinde durmadım ancak kampanya detaylarına bakınca alt limit olmaksızın tüm alışverişlere "voguefno" kodu ile bu setin eklendiğini gördüm.
Daha önce Clinique Anti Blemish serisinin temizleyici sabununu aldığımı yazmıştım. Sabundan çok memnun kalınca diğer parçalarını da deneme isteğim vardı. Anti-blemish serisinin sivilce karşıtı bakım jelinde de bir süredir gözüm vardı. Jelin online özel boyunu bir kaç gündür sepete ekleyip ekleyip vazgeçiyordum, bu kampanyayı görünce dedim al dene :)
Daha önce Superdefencse nemlendiricisini aynı şekilde küçük boy almış memnun kalınca gidip büyüğünü almıştım. Aynı işlemi bu kez anti-blemish jel için uyguladım :)
Online özel boyu (15ml) 39 tl idi. 5tl kargo ücreti eklendi ve 44 tl ye resimde gördüklerinizin tümüne sahip oldum :)
Gelen hediyeleri sıralarsam; Clinique'in yeni çıkan smart serumu testerı. Annemin denemesi için Youth Surge gece kremi ve benim için de seyahatlerde yanıma almak için superdefense nemlendiricimin minnak boyu. FNO set içerisinde ise makyaj çantası, even better eyes serum ve high impact maskara var. Tabii hepsi minnak :)
Eğer sizin de Clinique den almak istediğiniz bir parça varsa ve bugünlerde alacaksanız bu güzel kampanyayı kaçırmayın derim. Kampanya bu gece 00.00 a kadar dewam ediyor. Benden söylemesi :)
Sewgiler..

2 yorum:

  1. güle güle kullanın hepsini :)

    hangi kargoyla geliyor acaba ben de aldım ama kargo takip kodu görünmüyor kargoya verildi denmesine rağmen kargoyu arayacağım hangi kargo olduğunu bilirsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      yurtiçi kargoyla geldi bana. benim takip kodumla ilgili bi sorun yoktu, belki kodu girmekte gecikmişlerdir, bu arada sen de güle güle kullan :)

      Sil