4 Eylül 2014 Perşembe

#gerçekgülüş Deyince...

Kocaman gülümsemeyi çoook severim. Ne olursa olsun inadına hep gülümserim, her durumda pozitif olmayı tercih ederim. Gülmeyi bu kadar çok seviyorsanız ve benim gibi kocaman bir ağzınız varsa dişlerinize de maksimum özeni göstermek zorundasınız demektir :)) Ben bembeyaz dişleri çok severim ama kendi diş rengim maalesef bembeyaz değil, biraz daha kırık bir beyaz. Bu yüzden de bazen dışarıdan desteklemek gerekebiliyor. Birkaç sene önce diş hekimimle birlikte dişlerime ofis tipi bir işlem uygulamıştık. Bu uygulama sonrasında dişlerimin minesi zedelendiği için bir gün boyunca inanılmaz bir ağrı çektim ve ağrı kesici iğne olmak zorunda kaldım. Daha sonra ise ev tipi ile devam ettim. O da uzun süre uygulamanız gereken ve biraz zahmetli bir yöntem. On gün boyunca yediğiniz içtiğiniz her şeye de maksimum özen göstermeniz gerekiyor. İşin kötü yanı dişler bir sene sonra eski rengine geri dönüyor. Ben de hem daha kalıcı, beni yormayan hem de daha tasarruflu ve dişime zarar vermeyecek bir yöntem ararken Sensodyne True White ile karşılaştım. 

Diş minem ince olduğu için sık sık hassasiyet sorunu yaşardım ve bu yüzden de uzun süredir zaten Sensodyne kullanırdım ancak bu ürününü deneyimlememiştim. Diş hassasiyetine bu kadar önem veren bir markanın dişlere zarar verecek bir sistem geliştirmeyeceğini düşünmüştüm ve haklı çıktım :)

Sensodyne True White, diğer bu klasmandaki diş macunlarına göre dişleri 10 kat daha az aşındırıyor. Aslında ismi gibi "True White" dişlerinizin gerçek beyazlığına kavuşmasını sağlıyor. Diş yüzeyinde oluşan lekeleri, sarımsı rengi alıyor götürüyor, yeni lekelerin oluşmasını da engelliyor. Yani benim gibi hassas dişleri olanlarında rahatlıkla kullanabileceği nefesi ferahlatan ve dişleri de çürüklere karşı koruyan bir diş macunu. Yeni diş macunumu buldum çok mutluyum :)

Hatta yukarıda gördüğünüz üzere Sensodyne'in Facebook sayfası için bir #halfie kolajı bile hazırladım :) Siz de #gerçekgülüş hashtagi ile #halfie nizi çekip bu linkteki Sensodyne Twitter Sayfası'na yükleyebilirsiniz. Ayrıca Instagram'da paylaşırsanız beni de mentionlamayı unutmayın, güzel gülüşlerinizi görmeyi çok isterim :) Sevgiler...

İçerik: lunaparkqueen.blogspot.com.tr

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder