25 Eylül 2014 Perşembe

The Balm Nude Dude Far Paleti Swatchları

İlk gördüğüm andan beri, muhtemelen çoğunuzda da aynı his oluşmuştur , gözüm The Balm ın yeni paleti Nude Dude ın üzerindeydi. Ne yazık ki indirimin ilk günü bile gittiğim Gratislerde paleti bulmadım :( İndirimin sonuna kadar şansımı denemeye dewam edeceğim ama pek de umudum yok doğrusu.
E swatchlar nereden derseniz, dün paleti inceleme şansım oldu, incelerken de sizleri de unutmadım :)

 Normal fiyatı 59.90, %50 indirimle çok çok uygun oluyor. Umarım indirim bitmeden bulabilirim.

 Bütün renkler sırasıyla aşağıda gördüğünüz gibi. Özellikle 'faithful', 'fit' ve 'feisty' üçlüsüne bayıldım. Hem renkler hem pigmentasyon harika.
Ayrıca The Balm 2 de yeni 3lü palet çıkarmış Smoke Balm adında.
Bu paletlerinde fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 29.90 gibi birşeydi. Ancak renkleri itibariyle beni çok cezbetmediler açıkçası o nedenle çok dikkat etmedim.
Umarım indirim bitmeden Nude Dude paleti bulabilirim. Renkler tam benlik. Ve yine umarım hazır indirim varken işinize yarayacak bir post olmuştur.
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder