10 Ekim 2014 Cuma

Eklips Seyahat Fırça Seti

İndirimlerin ardı arkası kesilmiyor. İnsan sevinse mi üzülse mi bilemiyor doğrusu. Bugün evde yalnız olunca canım sıkıldı ve yürüyüşe çıktım. Gratis'in önünden geçerken dayanamadım ve içeri şööyle bir baktım. İndirim olunca belki fırça bakarım dedim. Real Techniques ve Eklips askıları bomboştu pek tabii. Ama nasıl olduysa Eklips in bu minnak setinden iki tane vardı askıda.
Küçük bir seyahat çantası da dahil olmak üzere set 6 parçadan oluşuyor.
Pudra fırçasına bayıldım. Seyahat boy olduğundan tabii biraz ufak ama yumuşacık. Puf puf :) RT fırçalarla karşılaştırdım onlar kadar yumuşak diyebilirim :)
Kapatıcıları genelde elimle uygulamayı tercih ediyorum ayrıca epey de bir sert kendisi yani bu fırça olmasa da olurdu. Ama kırmızı rujlarım için ruj fırçası her zaman tercihimdir. Elimde var olan Eklips ruj fırçasından memnunum bu da onun boyu kısalmışı :)
 Seti almamın esas sebebi işte buradaki bebek :) Uzun süredir böyle bir karıştırma fırçası ile kalem fırça arayışındayım. Uygun fiyatlı olsun istedim ama ikisini de bulamadım. Sigmalara göz koydum en kısa zamanda alacağım. Ama bu, uygun fiyatlı alternatif aramama ve almama engel değil sanırım :) Bu minik karıştırma fırçasını görünce dedim ben bunu almalıyım :)
Eve gelir gelmez şöyle bir denedim, yumuşacık, makyaj üstüne far ekleyerek karıştırdım performans hiç fena değil gibi. Bakalım ilerleyen günlerde kullandıkça da sevecek miyim kendisini?
Set 15.95 gibi bir fiyattı sanırım. İndirimli fiyat bu tabii.
Uygun fiyatlı olsun, yumuşak ve işini iyi yapan fırçalar olsun, minik olsun çantama atayım diyorsanız yarın en yakın Gratis'e uğrayın derim :)
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder