9 Ekim 2014 Perşembe

Wet N Wild İndirim Alışverişim

Bayramı delice bir koşturma içerisinde geçirdik. Öyle olunca da bir kaç gündür çok istememe rağmen Wet N Wild indiriminden aldığım güzellikleri paylaşmakta geciktim. Malum Gratis ve Watsons indirimleri bir tuhaf oldu bu bayramda. Biri bitip biri başlarken serseme döndük. Açıkçası bu şekilde yapılan indirimden hiç hoşlanmadım. Neyse efendim. Benim payıma düşen Wet N Wild cicilerine bakalım.
Tabii çok istediğim Comfort Zone paleti bulamadım. İndirim harici bile göremediğim paleti indirimde bulsam şaşardım.

İlk aldığım hiç aklımda yokken rafta renklerine dayanamadığım Walking On Eggshelss 3lü palet oldu. İyi ki de almışım çook güzel renkler.
İkinci aldığım Kathleen Lights ın son videolarından birinde görüp gözümün kaldığı Panther tekli far oldu. Son dönemde tekli fardansa paletleri tercih ediyorum ama bu far eyeliner olarak bile harika iş çıkartıyor. İyi ki almışım :)
Daha önce Pearlescent Pink allığa bayılmıştım bu kez tam kış rengi olan mat gülkurusu Heather Silk i aldım. Renk bir harika :)
Her seri rujdan birer tane :) Frost yapılı olanlardan Dark Wine, mat yapılı rujlardan Just Peachy ve Balm Stainlerden E126. Her birini severek kullanıyorum şimdilik.
Bir Wet N Wild değil ancak onları alırken araya karıştırdığım şeker bloknotumu da sizlerle paylaşmak istedim. Çok tatlı değil mi? :)
Siz istediklerinizi bulabildiniz mi?
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder