3 Ekim 2014 Cuma

Yves Rocher Kampanyasından Yararlanmamak Olmazdı

Geçtiğimiz ay Yves Rocher kart sahiplerine bir kampanya yaptı. Birçoğunuzun malumu olmuştur. 60tl değerinde alışveriş yarın 39tl ödeyin, şampuan da hediyemiz.. Ee ihtiyaçlarda varken yararlanmamak çok saçma olurdu :) Bakalım neler seçmişim..
Peelingimin dibini görmüştüm. Aslında niyetim meşhur kayısılı peelinden almaktı ancak bulamayınca 'sebo vegetal' serisinin peelingini aldım. Bakalım nasılmış.
Annemin anti-age el kremi. Sürekli kullanıyor ve çok çok memnun. Bu 4.tüpü olacak sanırım. Eğer sizinde kolay emilen, yağlı his bırakmayan ve çok güzel nemlendiren anti-age bir el kremine ihtiyacınız varsa denemenizi tavsiye edebilirim :)
Ferahlatıcı maskeyi de severek kullanıyorum. Az kalmıştı, yedekledim. Şampuan hediye. Deneyeceğim bakalım.
Ufak ama ihtiyaca yönelik, karlı bir alışveriş oldu. Lüzumsuz tek parça almadım kendimi tebrik ediyorum :)
Sewgiler..

4 yorum:

  1. Canım anti-age krem el üzerindeki çizgilenmede vs etkisi oldu mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annemin yorumuna dayanarak eski çizgilere pek etki etmediğini ama yeni çizgilenmeyi gerçekten yavaşlattığını söyleyebilirim. bu arada annem 55 yaşında daha genç yaşta kullanımda daha çok işe yarayabilir sanırım :)

      Sil
    2. Zaten eski çizgilerde hiçbir ürün etki etmez diye düşünüyorum.Ama yeni çizgilenmeyi yavaşlatması çok iyi.Anneme alıyım bende :)

      Sil
    3. bence bi denemesinde fayda var :) anneme kolay kolay krem beğendiremem normalde ama bu kremde 4. tüpümüz olacak :)

      Sil