6 Kasım 2014 Perşembe

Büyük Gratis İndiriminden Neler Aldım?

Biraz gecikmiş de olsam bu dev indirimden payıma düşenleri sizlerle paylaşmak istedim :) İndirimin 4 günü boyunca 3 ayrı Gratis'e gittim ancak bazı aradıklarımı pek tabii bulamadım :/ 
Evet indirim çok büyüktü ancak bağğzzııı teyzelerde çok tehlikeliydi :) Elimden spreyimi almaya çalışan bile oldu. Gerisini varın siz düşünün..
Aldıkça toparlayıp fotoğrafladığım için fotoğrafların birinde olan diğerinde yok, diğerinde olan birinde yok :) İdare edin beni bu seferlik :)
3 gün parça parça topladım birşeyler. Ağırlıklı olarak ihtiyaca yönelik alışveriş yaptım. Erkek setleri hediye olacaklar :) Yılbaşına yatırıma başladık bile. Ped standı talan edilmişti resmen, bulabildiğim tek paket derinlerde atıklanmıştı, rafın içine girdim resmen çıkartmaya çalışırken :/ Diş macunu, diş fırçası, sabun, jilet, ayakkabı süngeri, ıslak mendil, aseton, pamuk.. Günlük kullanılan herşeyden bulabildiğim kadar almaya çalıştım.
Desenli çoraplar 4 küsüre geliyordu. Pentinin kendi mağazalarında bile 10 12 lira civarı satılıyorlar. Bulabilsem daha da alırdım da yoktu tabii. Anneme ve kardeşime deodorant aldık. Ayrıca şu çam kokulu ayak jeli 1.85 falandı denemek istedim ve gerçekten sevdim. Aldığımdan beri kullanıyorum. Nemlendirmesi yetersiz olsa da dinlendirme ve ferahlatma konusunda gerçekten başarılı buldum :)
Şampuan ve tarak girmeyen saçlarıma kurtarıcı olan Gliss spreyimi yedekledim :) Spreyi kesinlikle zor taranan saçlara tavsiye ederim. Miss gibi çikolata kokusu da cabası :)
Oreooooo <3
Alışverişimin eennn güzel kısmı <3 ojeleri biraz fazla yakın renklerde seçmiş olabilirim :) Nivea lipbutter ı son gün buldum. Şimdilik deneme aşamasındayım bakalım :) Kış gelince dudak çatlakları malum lip balm depoladım galiba :) Gosh un bu likit rujlarını daha önce çok beğenmiştim bir de onu aldım ve mutlu son :)
Siz neler aldınız bu indirimden? 
Sewgiler..

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Keske bende pentilere bi baksaymisim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :) pentiler gerçekten baya iyiydi tam da kış gelmişken. Ben de daha çok almadığıma pişman oldum

      Sil