24 Kasım 2014 Pazartesi

İstanbul Maceram ve Alışverişlerim (Elca, H&M, Mac, Sephora, Douglas)

Sonunda yazacak enerjiyi kendimde bulabildim. Bir önceki yazımda İstanbul'a gideceğimi haber vermiştim. Gittim de döndüm bile. Öyle çokca gezemedik aslında, hem Merwem çalıştığından hem de yolları pek bilmediğimizden ama maksat Merwemle hasret gidermekti zaten. Bu geziyle ilgili tek sıkıntım çene yapmaktan fotoğraf çekmeyi unutmamız oldu sanırım :) Artık idare edeceğiz :)
İstanbul'a gittiğim ilk gün evden çıkmadan çene yaptık ama ertesi gün erkenden soluğu ELCA'da aldık :) Zaten bizden de bu beklenirdi. Ne yazık ki gönlümüze göre çok birşey bulamadık. Aslında MAC standı epeyce doluydu. Stroke of Midnight koleksiyonuna ait setler vardı bol miktarda. Yalnız bazıları fena halde açılmış ve denenmişti. Giderseniz kontrol etmeden almayın derim. Farklı koleksiyonlardan farlar da vardı. Bozulmuş ojeler vardı ki 5 tl olsalar da alsan kullanılmaz. İnsan koymaya utanır onları.
Ayrıca Archie's Girl ve Hey Sailor koleksiyonlarına ait oje, pigment, lipglass vs. vardı. Her bir parça 12-15 tl civarı fiyatlara sahipti. Esasen sırf fiyatlar hatırına bile alınabilirdi çoğu ama renkler bizim kullanabileceğimiz renkler değildi ne yazık ki. Almış olmak için almak da istemedik. Bir de Playland koleksiyonundan Happy-Go-Lucky ruj vardı 7 8tane kadar. İkimizde birer tane aldık :) 15tl ye. Şaka gibi. Renk gerçekten güzel. Candy Yum Yum a baya benziyor sanki.
Ayrıca Bobby Brown, Clinique, Estee Lauder ve Darphin markalarına ait çok sayıda ürün de vardı. Hatta Merwe Clinique den bir fondöten aldı 59tl ye.
Bakırköy, Taksim, İstiklal, Nişantaşı sınırları dışına pek çıkmadık. Vaktimizi dedikodu ve alışveriş yaparak değerlendirdik.
İstiklal Sephora'nın kaş barını denedik. Ona dair ayrı bir yazı yolda :)
İstiklal H&M de epey vakit geçirdik. Kocaman bir kozmetik reyonu vardı. Ama ne yazık ki o güzelim kalpli güllü allıklardan falan yoktu. Biraz hayalkırıklığı oldu desem anlarsınız sanırım beni.
İstanbul'da gezdiğimiz yerlerde dikkatimi birşey çekti ki biz İzmirlilerin günahı ne dedim doğrusu. Köşe başı Mac adım başı Sephora bol bol H&M çeşit çeşit marka. Biz 2 tane Mac 2 tane Sephora hem de minicik mağazalarla idare etmeye çalışıyoruz. H&M mevzusuna hiç girmiyorum bile zaten! Arkadaş İzmirli hatun bakımına düşkündür, süslüdür niye bizi görmezden geliyorsunuz siiizz!!
Neyse efendim. Alışverişlerime de şöyle bir bakalım ve sonra sizleri azadedeyim.
Bu fotoda eksik bir de Madame Coco paketim var. Malum 3lü kupalardan almayan kalmadı. Ben de nasibimi aldım gelmeden önce :)
H&M den allık, bronzer, simli vücut spreyi ve body butter aldım. O simi nerede nasıl kullanacağıma dair bir fikrim yok ancak tipine dayanamadım :)
Douglas bu üçlü seti 10tl ye koymuştu. Marvis diş macununu gerçekten merak ediyordum bu küçük boy iyi oldu deneme için :)
Sephora'nın vücut yağları <3
Mac Happy-Go-Lucky, Pink Plaid, Club far ve 4lü palet. Hatta ikinci farım halihazırda kargoda. Paletimi en kısa zamanda tamamlamak niyetindeyim :)
Bunların dışında Pull&Bear dan siyah düz bir hırka aldım. Herşeyle giyilir mantığı ile. Paşabahçeden kardeşcağzıma ufak bir hediye ve Hacı Bekir den bolca lokum, badem ezmesi, akide şekeri aldım :)
Öyle çook fazla alışverişler yapmadım. Daha çok arkadaşımla olmanın tadını çıkardım. 21 yıllık dostluğumuzun tadı hiçbir alışverişte, hiçbir gezide olamaz zaten :) Beraber büyüdük, beraber yaşlanacağız inşallah..
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder