3 Kasım 2014 Pazartesi

MUFE Arty Blossom Palet ve 99 Scarlet Far Swatchları

Bir önceki yazımda Makyaj Trendi sitesinden yapmış olduğum indirim alışverişimden bahsetmiştim. Şimdi o alışverişimde almış olduğum Arty Blossom paletimin ve 99 numaralı far Scarlet in swatclarını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Aldıklarım genel olarak böyleler. Eyeliner fotoğrafta yer alsa da onun incelemesini ayrıca yazmak istediğim için bu yazıda atlıyorum :)
Çok fazla bir yoruma gerek var mı bilmiyorum ama renkler ortada. Altına baz uygulamasam bile farlar renklerini oldukça güzel veriyorlar. Yumuşacıklar haliyle hafif bir tozutma sorunu var ancak öyle etrafa dağılacak kadar da değil :)
Rengin güzelliğine ne desem ki? Alırken fotoğrafta daha tarçına yakın görünüyordu, fara baktığımda daha mercana dönük, sürdüğümde kırmızı :) Ancak çok hafif uygulama yapma imkanı veren, çok güzel dağılan ve karıştırmaya müsait bir far. Yumuşacık. Palete göre tozutması çok çok az. Tek kelime ile ba-yıl-dım. Yumuşak bir kırmızı ton arayanlara kesinlikle tavsiye ederim.
Ben indirimli almış olsam da tekli farların 50 tl fiyatı da fazlasıyla hakettiğini düşünüyorum. Farların devamını indirimsiz bile olsa kesinlikle almak niyetindeyim :)
MUFE markasıyla ilkkez tanışma imkanı buldum ve gerçekten aldığım her parçadan oldukça memnun kaldım. 
Ara ara Makyaj Trendi sitesini kontrol etmenizi öneririm :) Kim bilir belki yılbaşında bir indirim daha gelir :)
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder