1 Ocak 2015 Perşembe

Yeni Yıla Alışverişle Başlayalım :)

Öncelikle hepinize yeni yıl uğurlu gelsin diyorum.. Son üç gündür öyle bir koşturmaca halindeydim ki sizlerin yeni yılını kutlamaya fırsat bulamadım.
Ailecek bizim evde güzel bir kutlama yaptık. Tabii yılbaşı öncesi indirimlerinden yararlanmamak olmazdı. Aslında indirim oranları ve kapsadığı markalar itibariyle çok da cezbedici değildi. Haliyle az birşeylerle yetindim.
Bir kısmının toplu görünüşü bu şekilde :) Biraz parça parça alınca fotoğraflarda parçalar halinde oldu :) Öncelikle fotoğrafta gördüğünüz kırmızı ve yeşil saksılarla iki bölmeli düzenleyici İkea'dan. Görüdüğünüz hediye torbası ise annemle benim el yapımı yılbaşı hediye paketlerimiz :) Beylere yeşil hanımlara kırmızı..
Gratis'ten aldığım kozmetiğe dair tek parçanın biten Neutrogena toniğim olduğuna hala inanamıyorum :) Kozmetiğe doymaya mı başladım ki?
Bir de kasanın arkasında bu şirin mumluğu gördüm :) Mumun ateşiyle dönüyor kendisi :)
 Watsons'tan yılbaşı ojelerimi ve merak ettiğim Rimmel Kate maskarayı aldım.
Penti'de indirim olur da ben nasıl dayanırım :) Minik farelerim sıcacık..
En fazla alışverişi Rossmann'dan yapmışım sanırım. Ve bu indirimle göz makyajını saplantı haline getirdiğimi görmüş oldum :) Kalemlerden ikisini hediye ettim ama..
 Altın rengi farım yoktu ve bu farları da merak ediyordum. Aldım, kullandım, yorumlarım yakında.
 Yılbaşı süsleri ve mumları :) Yılbaşı soframızı süslediler kendileri
Yapay kar. Fırçalıklarımın içine koymak için aldım. Hani şu fırçalar dik dursun diye doldurulan minik şeffaf boncukların yerini tutar mı demiştim ama cıks.. Olmadı. Şimdilik idare edecek ama kısa ömürlü :(
İşte bukadaaarr.. Çok da birşey almadım indirimden. Siz neler aldınız? Aldıklarım konusunda ne düşünüyorsunuz?
Sewgiler..

2 yorum:

  1. tonik harika ben yarıladım canım ürünlerinin hepsini mutlu günlerde kullan bende bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) tonik benim 2. şişem ve ben de gayet memnunum :) bloguna da hemen bakıyorum..

      Sil