17 Şubat 2015 Salı

Tavsiye Kanalından Hediyem Geldi

Aslında hediyem geleli 1 hafta kadar oldu ancak hem şahsi koşturmacalarım hem de son günlerde yaşanan üzücü olay nedeniyle ne içimden geldi yazmak ne de doğru geldi. O sebeple gelen hediyemi paylaşmakta gecikmiş oldum.
Tavsiye Kanalı nı duymayanınız varsa kısaca bahsedeyim. Tavsiye Kanalı temelde deneyim paylaşmaya yönelik bir site. Siteye üye olduktan sonra size zaman zaman çeşitli anketler gönderiyorlar. Aktifliğinize göre çeşitli kampanyalara katılmak isteyip istemediğinizi soruyorlar ve olumlu yanıt verirseniz herhangi bir ücret ödemeksizin deneyimlemeniz ve deneyimlerinizi çevrenizle paylaşmanız için size ürününüzü gönderiyorlar.
L'oreal Excellence Intense Saç Boyası benim katıldığım ilk kampanya.
Saç boyasının rengini ayrıca bir maille sordular. Oldukça incelikli bir tutum bence. Rastgele yollamak yerine sizin tercihinizi soruyorlar. Ayrıca oldukça özenli ve şık bir paket geldi ki bu da ayrıca hoştu.
Ben saçlarımı boyamıyorum açıkçası. Ancak teyzemin saçını çoğunlukla ben boyuyorum. Boyayı onda deneyip ayrıca yazısını yazacağım.
Bizim seçtiğimiz renk 6.32 Karamel Kahve. Ben yalnızca bir kutu boya beklerken paketten indirim kuponları, dergiler, magnetler ve çok şık bir kalem de çıktı.. Bakalım boya iddia ettiği kadar kapatıcı mı? Deneyip göreceğiz..
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder