10 Mart 2015 Salı

Boyner Online Alışverişlerinizle Bağış Yapabildiğinizi Biliyor muydunuz?

Boyner'den sıkça alışveriş yapsam da daha önce hiç online olarak bir siparişte bulunmamıştım. Bugün işyerinde çok bunaldığım bir anda dedim kendime küçük bir ödül vereyim ve daldım Boyner'in sitesine. Alışverişim daha sonraki yazımın konusu, şu anda çok daha güzel bir şey paylaşmak istiyorum sizlerle.
boyner.com dan yaptığınız her alışverişte ödeme sırasında yaptığınız harcamayı bağış olarak yuvarlamayı teklif ediyorlar. Yani diyelim ki 94,05 tl alışveriş yaptınız 0,95tl dilediğiniz sivil toplum kuruluşuna bağışta bulunmak ve faturanızı yuvarlamak ister misiniz diye soruyorlar. Açıkçası fikir benim çok hoşuma gitti. Malum toplanan küsüratlar epeyce bir işe yarar meblağlara ulaşabilir. Sanırım bundan sonraki Boyner alışverişlerimi online olarak yapacağım :)
Ben bu alışverişimde Tohum Otizm Vakfı nı seçtim. Sizler de bu güzel düşünceye ortak olmak ve ufacıkta olsa bir yardımda bulunmak isterseniz Boyner online ı es geçmeyin..
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder