15 Aralık 2015 Salı

2016 WİSHLİST İM İLE GERİ DÖNDÜM

Bloguma çoooookk uzun bir ara verdim. Yeni işe girmenin getirdiği hayat değişikliği, düğün hazırlığı, evliliğe alışma çabası derken aylardır sizlerden uzak kaldım. Geri dönüşümü ise yaklaşan yılbaşını düşününce 2015 yılı wishlistimin ufak bir değerlendirmesi ve 2016 wishlistim ile yapmak istedim. Bir göz atmak isterseniz 2015 yılı wishlistime bir bakmak isterseniz tık tık.. 
Ufak bir değerlendirme yaparsam;
Bazılarını aldım, bazılarından sonradan vazgeçtim, bazılarınaysa ne yazık ki henüz ulaşma imkanı bulamadım ve 2016 wishlistime yeniden ekledim.
Tangle teezer tarak, YSL Rouge Volupte Shine Ruj, Michael Kors Saat, Lancome Grandiose Maskara aldıklarım arasında.
Note 3 isteğimi Galaxy S6 ile Diorissimo isteğimi ise Valentino Valentina Acqua Floreale ile değiştirdim.
Diğerlerinden ise 2016 wishlistime aktarılanlar dışındakileri aslında listeye girecek kadar istemediğime karar verdim.
Bakalım 2015 wishlistimde neler varmış :)
Öncelikle hem bloguma daha güzel ve kaliteli fotoğraflar ekleyebilmek hem de ilerleyen yaşlarım için hatıra toplamak adına videolar çekmek için Samsung nx mini istiyorum.
Son aylarda cilt bakımıyla kafayı bozduğum için Clarisonic mia ve 2015te alma imkanı bulamadığım Glam Glow maskeyi almaya niyetleniyorum.
Aksesuarlarda son dönemde Swarowski de pek çok üründe gözüm kalıyor.
Gerisi de pek tabii kozmetik üzerine :) Şaşırtıcı mı?
Son bir isteğim var yine. 2015 yılında olamadı ama bu yıl olacak inanıyorum :)
İşte bu bebek yeni gözdem :)
Bakalım 2016 bana hangilerini verecek.. Dilerim hepinize 2016 tüm istediklerinizi getirir..
Sewgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder